Pengikut Setia ;)

Dec 22, 2010

2nd Award :))

aku dapat award laah sayang semua :) sukaa glew . haha . takpe laah . bia laah orang nak cakap apa pon . hehe .ney award yang aku dapat dari cik fara comel kte :D




comel kan award to seindah namanye :) aku nye blog takde laah kiut mane pon kan . tapi da ada orang bagi , sapu je laah kan . HAHA . aku bukan tamak taw . cuma nak tambah koleksi je :)

sebelum to , aku kne jawab soklan ney . baru bole award ney betol2 jadik hak milik aku . HAHA . 

a) jadi follower even fairytale characters would be jealous ;) (orang yang kasi awards)
ehehe , mesti laah follow kan . kalau tak follow takde laah owner blog ney bg awards ney kat aku . one more thing , dia laah tolong aku mase aku wat blog ney . HAHA .

b) kenapa ambil awards ney ?
HAHA . bak kata orang duludulu kan . rezeki depan mata jangan ditolak . betol kan ? hikhik . so aku pon amek keputusan terima awards ney . hee .

c) kenapa jadi follower  even fairytale characters would be jealous ;) ? (rela @ paksa)
eyhh mesti laah rela kan . macam aku cakap tadi , dia adalah salah seorang yang telah memberikan tunjuk ajar kat aku . hee . tunjuk ajar ku sifu . HAHA . da macam mentor pulak . wee . dia pon kawan baek aku kat college :) kan fara kan ? hee .

blog dia comel + sweet2 je macam tuan nye :) aku suka . sejuk je mata memandang kan . lagi 1 , aku suka lagu to . tenang je jiwa ragu aku ney . HAHA . 

e) bagi kat 5 orang yang cun glew .
feel
free
to 
tag
yourself :)

HAHA thxx again farah <3





No comments:

Post a Comment