Pengikut Setia ;)

May 14, 2011

Simbah Asid ?? takutnye .

As Salam :)

first of all ,alhamdulillah sbb Blogger.com ney da pulih ,heheh .
dapat laah aku conteng sana sini sikit .

okay ,sekarang ney kan popular betul pasal simbah2 asid ney .
apa ke manusia laah macam ney kan .
da takde kje laen nak buwat ,grrr .
hari2 kat berita ke surat khabar ke mesti ada .

pada mulanya aku pon takut jugak .
tapi biasa2 je since aku seorang pemandu kereta .
so aku tak lalu tepi jalan sorang2 kan .
tapi tadi ada 1 kes baru kat Wangsa Maju ,seorang perempuan dalam keta pon bole kena .
mula laah hati aku gundah gulana kan .
huhuhu .

menurut En Wiki ,Asid adalah suatu sebatian kimia yang terkenal dengan sifat masamnya dan mengkakis . 
haishhh ,bahaya sungguh .
tapi Polis dah dapat lakaran muka suspek yang rela hati buwat keje ney .


credit : feelfreetofly

kalau korang ternampak laah ,bole laah kol pihak Polis dengan segera .
kes ney da sampai 23 ,tapi suspek masih bebas . huh !

END STORY 1

esok pagi nak pegi cycling and wall climbing kat Putrajaya .
tehee ,sp nak ekot ?
angkat tangan cepat .
haha .
mengikut planning ,ktorang pergi berempat .
aku ,ixa ,ira and 1 kumbang ,ayie !

END STORY 2

sekarang nak tydow . mata da tak bole angkat . jangan tak bangun pagi esok sudah laah kan .
gudnyte !






No comments:

Post a Comment