Pengikut Setia ;)

Mar 28, 2011

tempat yang ingin dilawati 2011 ;)

As Salam .

tengok title entry ney .hihi .macam laah aku banyak duwet sangat kan .tapi takpe .kalau tak dapat tahun ney ,simpan tahun depan .hahaha .

okay ,malas nak cakap banyak .meyh aku tunjuk ckit tempat mana yang aku ngidam .hikhik .da macam orang pregnant lak ngidam2 ney kan .hee .

1. Bukit Tinggi Pahang



tengok to .macam kat France kan bangunan dy .nak g  France jauh sangat + tambang pon beribu2 .hihi .

2.  Universal Studio


mahal masuknya .tapi takpe ,aku tengah simpan duwet .hihi .


3. Broga Hill



orang laen da lame panjat Broga .aku ney tak sampai2 lagi .haha .pity me :(

rasanya 3 ney dulu laah kowt .kang banyak2 nanti ,takut tak terkunjung .hikhik .saja nak kongsi2 ngan korang .wee .





No comments:

Post a Comment