Pengikut Setia ;)

Feb 4, 2011

...

As Salam :)

rindu nye kat blog ney .sudah agak beberapa hari ditinggalkan .kesian dia .hee .takmo nengesh2 macam tuanmu ye .hmm . sejak kebelakangan ney ,aku agak mengalami gangguan perasaan yang sangat tak besh .huhu .to yang nak update blog pon takde semangat je kan .huhuhu .

ntah laah kan .dalam dunia ney ,tak semua yang kita nak kita akan dapat .betol tak korang ? nd apa yang da terjadi pon semuanya sudah tertulis kan .skang ney BB aku tibe2 wat hal kan .kenapa laah time2 camney jugak .huhu .tak paham laah aku .hari ney hari jumaat . aku kena sabar .wee .pape pon yang terjadi kat aku , berseronok laah korang di hujung minggu ye :)


p/s : suka sangat dengar disaat aku mencintai dirimu .hmm .awak di sane ,saya sayang awak tahu ? hee .




No comments:

Post a Comment