Pengikut Setia ;)

Feb 10, 2011

beranak dulu baru nikah ??

As Salam :)

aku bukan nak cerita pasal benda yang korang pikir bila baca tajuk entri to .haha .caitt .tanak cakap pasal to .sebenarnye. kesah ney bermula tadi ,bukan tadi sangat laah sebab ney da lepas kul12 malam pon kan .hekhek .dalam kelas eco yang sangat laah tak paham kan ,tapi buwat2 paham je lec ajar .hee .biasa laah to kan .apa lagi .haha .

macam biasa da belajar2 ,mesti laah kene wat past year kan .yang kitorang sume melopong tak tahu pape .haha .lawak betol .yang lec asek buwat lawak jee :) layannn .okee ,sampai wat soalan ,bincang2 sume .tibe lec aku ney terskip soalan kan .yang kami sume tambah blur carek soalan .then ada laah sorang clasmate aku tegur dia ."madam buwat soalan yang mana ?" .madam pon jawab dengan yakinnya , "puan buwat 3(c)(i) laah" .
and again clasmate aku cakap ,"3(b) belum buwat lagi laah madam" .madam pon tergelak sendiri sambil berkata "adoiii ,beranak dulu baru nikah laah ney ye ?" .hahahah .sume gelak bila madam cakap macam to .geli hati aku .hee .

sekian sahaja cerita untuk hari ini ye .aku nak siapkan keje ney haa .hee .sambung esok .selamat malam readers :) 








No comments:

Post a Comment