Pengikut Setia ;)

Jan 22, 2011

bon voyage along .

Salam 1Malaysia ,
post ney patotnye di post kan semalam .tapi aku agak kepenatan kan .hukhuk .cam owang keje kontraktor pulak kau kan leyka .hehe .ape je tah yang aku penat .hehe .lupakan .

semalam kan aku g kLia taw .anta abang sdare aku .dia nak g Texas .woww ! HAHA .nak ekot dia sebenarnye .tapi duwet tak cukup lak kan nak beli tiket .to baru duwet nak beli tiket .belom dengan duwet sara diri kat sane . HAHA bangkrap bapak den .hehe .

berbalek pada cerita abang sedara aku nak g Texas ney ,dia dihantar oleh company dia untuk kursus kat sane 3bulan .oke laah along .baek2 ditempat orang oke .hehe .along jangan lupa bawak balek apa yang owang request to HAHA


sape2 yang nak num dia bule minx kat aku ea .hehe .

bubyee along .harap2 sume baek2 disane okee .jangan tanak balek Malaysia lak lepas 3bulan to :)







No comments:

Post a Comment