Pengikut Setia ;)

Jan 27, 2011

no caption .

As Salam nd Good Evening semua :)

tangan aku gatal hari ney .ade je benda nak type kan .tiba2 rase nak update blog .padahal tatawu pon apa yang nak ditulis .haihh .keje melambak tengah que ,tapi 1 pon aku tak pandang .lebih tertarik mengadap lappy ney haa .heheh .saba yee wahai homework .sat g aku siapkan .haha .sempat lagi melayan boipren aku .wee .kau kesah ? tak kan ? hehe .

aktiviti malam :
9pm: siapkan eco
10pm till late: prepare untuk presentation BEL
makan ??
malam ney aku diett HAHA boleh percaya ke ?
tak kowtt .mintak buah hati tolong belikan hantar kat uma laah .harap2 laah dia rajin melayan kerenah buah hati :)

smapai sini je kowt .aku nak mandi .baru besh ckit kan wat kje .HAHA .


banyak sangat aku gelak hari ney .kang tiba2 nangis .uwaaa ,tamaw laah .




No comments:

Post a Comment