Pengikut Setia ;)

Jan 9, 2011

8 Jan 2011 :)

As Salam readers ,
tarikh to bermakna untuk aku .hee .ada 2 sebab .pertamanya ehem2 , keduanya aku bahagia sangat pada tarikh to .haha .bukan tarikh to je laah .tarikh laen pon .im in love world !!! haha .

lets start , semalam kan aku , acap , ain , farez g shah alam .bout kul7 ktowg gerak dari uma aku .ain nd farez fetch aku ngan acap :) from my home , ktorang ekot federal highway straight to i-city .kul7.30 da smpai .fikir punya fikir ,macam awal sangat laah kan nak masok i-city .then suddenly ,ain cakap nak makan ABC .aku pon teros terengat ABC seksyen 2 :) yummy weyhh . terbaekk . HAHA . tapi sorry guys tak sempat nak snap picture .sebab sampai je order teros makan . HAHA .

oke , makan makan makan , da kul8.40 .ktorang pon beredar dari situ .gerak i-city .ramai gilew kowt orang kat sane .HAHA .kau engat tempat to kau sorang punya ke leyka .hee .banyak gak laah gamba yang di tangkap kan . hee , photoholic :)





ney je kowt yang dapat aku share . HAHA sebab tenet lembap glew .sorry kawan .

we have a lot of joy last nyte .gonna mishh ur guys :(
hope our frendship will last forever :)
AMIN .






No comments:

Post a Comment