Pengikut Setia ;)

Dec 2, 2010

slot tv3 :))


haaa nak kongsi pasal slot drama tv3 yang baru habes semalam . hee besh ctew ney . aku yg tak follow every week pon sampai nanges2 tengok ending dia semalam . HAHA . betul2 menghayati kan ? hee , btw ctew ney mmg menyentuh perasaan aku as perempuan taw . Asmara sanggup jaga Zalia yg saket macam to . ada ke lelaki zaman skng ney yg perangai camto ? da laah kawen paksa kan , then kene timpa bala camto lak . HAHA . tapi ending dia tak berapa nak besh laah . huhu . tp takpe , at least Asmara hepi ngan Melati :) thx bpk Zal , haha tah apa name . tak engat . heheh . oke sampai sini je ctew pasal Asmara .:)



haaa ney lagi 1 . woahhhh . how sweet nizam ney . HAHA aku suka . nak dy bole ? ahahah . dy sangat cool oke .sume sbb cinta . heee takkan lepas tengok ctew ney . tepat je kul6:30ptg , aku da terpacak depan tv nd pgg remote HAHA kejam kan . sbb ctew ney laah . heheh . da taktahu nak cakap apa , lastly ctew ney superb bagi aku ;)  sekian .

4 comments: