Pengikut Setia ;)

Dec 31, 2010

Happy New Year ;)

As Salam semua .hee .tak penah2 memulakan entry ngan ayat to kan .Ya Allah apa laah aku ney .hee .berubah laah kau Leyka .da 2011 ney .umo kau pon nak tua da .takde belas2 daa .haha .

2010 ??  banyak nye yang telah berlaku kat 2010 .first day 2010 pon ,da ada tragedi yang berlaku dalam hidup aku taw .sobsob .takyah laah aku ctew kat sini erk .cukup laah teman2 terdekat je tahu :) apa lagi erk ?? ouhh , sebenarnye aku ada part sedih nd gembire dalam 2010 ney .aku kenal ramai kawan baru yang da jadik BFF aku pon skang :)) banyak sangat laah kalau nak cerita .kang kowang bosan lak .aku membebel je kan .hekhek . im gonna miss you 2010 :))


2011 . aku nak berjaya dengan sejaya2nye !!! yesss , korang nampak tak siap ada tanda seru aku letak to . maknenye aku memang tekad . hee . gempar cikit . hhahaa . cukup laah sebelom2 ney kan . huhu . aku harap sangat 2011 terbaek untuk aku :) InsyaAllah . azam ?? yang atas to antara salah satu laah azam aku kan . yang len bia aku sorang je laah tahu . kang kalau tak tercapai , malu jee . HAHA . oke laah korang , HAPPY NEW YEAR :DDD


p/s: actually aku nak kua g tengok bunga api , tapi cam malas pulak . lagipon kat melaka ney taktawu nak pegi mane . hee .


No comments:

Post a Comment